Tävlingssäsong!

Snart är det dax, att tävla alltså!!
Laddad? Klart jag är!!

Träningarna i år har varit spännande och givande! Jag har fått sota lite för att jag var borta 2veckor till Thailand!
Texas har gått från att vara en seg snigel till en blixtsnabb hare!! haha
Han har typ laddat järnet och varit mer i luften är på backen under träningarna!!
Men det har även fört med sig gott! Han tycker det är såå jäkla kul! Och med mer energi blir det lättare att reglera galloppen med honom!!
Sista träningen klippte vi 130 som ingenting!! Han fullkomligt flög över!! Härlig känsla!!
Om två veckor är det dax för tävling. Eftersom det är första träningen i år så blir det 1m och 1,10..
Tv å veckor senare blir det 110-120 igen!! Hoppas vi är redo att inta tävlingsbanan!

Förra året avslutade jag med placering på 110 och 4fel på 120m hoppas att vårt nya mål för i år: 130
går i uppfyllelse!! MEN det ska kännas rätt, funka ordentligt och inte bara slarva oss igenom med livet som insats!
Men jag har mitt mål klart för i år och ska försöka lägga upp flera delmål och se hur vi ligger till!

Men ni! Glöm aldrig att det ska vara KUL att tävla, en vinst betyder inte allt!!!

Tjing


Vilja som föl, nu är hon hela 2 år!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0