Det gick bra!!

Allt har gått sååå bra denna vecka!!
Förlängning på jobbet!!! Grattis till mej, då har jag råd att leva ut min hobby ett tag till:P

Kastreringen gick faktiskt jättebra! Carat skötte sig alldeles exemplariskt och peppar peppar så har det gått bra med honom än så länge!! Han ska enligt vet gå ute ca 3 veckor tills det läkt ordentligt, så jag har gjort i ordning en hage med ett hus i som han kan gå in i om han vill att skydd!

Under sommaren har Papps hjälp mej för att göra i ordning en alldeles egen paddock!!
Ja, allas hästtokigas dröm?? I alla fall min!!
Och nu är den helt klar!! Och den blev så jäkla bra!! riktigt riktigt gött underlag ed svikt men inte för djupt!

Återkommer med bilder min dator har havererat så lånar papps nu, ska kolla om jag hittar nån skoj bild här!!

Hitta en gammal på Texas o mej:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0