Tillbaka

Japp,  NU är jag tillbaka med besked!!
min dator la av och ville inte vara med längre.. det gjorde att det inte alls var så lätt att blogga...
Men nu ska jag komma igång igen!! (är tanken)!!
just nu ligger alla bilder på ett annat ställe så det kan jag inte bjuda på idag...

På hästfronten då:
Hmm, Jo, Texas och jag har äntligen kommit igång igen. Efter lite otur med hovböld, eksem m.m så har vi dragit igång igen! Nu är det hoppning varannan vecka dressyr de andra veckorna så 1träning i veckan blir det!
Ikväll blir det dressyr, numera för den ganska kända tränaren Jessica som det stått i alla tidningar om de senaste veckorna! Ja, det är hon som vann 3års testet med sin fina hingst!
 

Texas och jag gjorde även vår första tävling efter den ofrivilliga vilan..
Blev en 1,10 samt 1,15, nollade bägge rundorna och tog placering i 1,10 så ett helt ok avslut!
Träningarna har gått riktigt bra också, gjort många bra övningar med ett strålande resultat så känns som det bådar gott:!!

Det var allt för idag, tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0